Hur gör företag affärer med andra företag när kunder söker svar långt innan de ens överväger ett möte? Hur bygger du varumärke och förtroende när köpresan är digital, komplex och närmast osynlig? Och hur får du marknad, sälj och produktledning att arbeta mot gemensamma mål? B2B i förändring: Så vinner marknad och sälj tillsammans hjälper dig att bygga en modern, kunddriven B2B-affär. Boken beskriver hur förändrade köpbeteenden, digitala kanaler och ökade förväntningar har flyttat makten till kunden. Den visar hur marknad, sälj och produktledning kan möta förändringen genom att arbeta tillsammans mot gemensamma mål. Boken är för dig som arbetar med marknadsföring, försäljning, produktledning eller affärsutveckling B2B. Du får modeller, exempel och verktyg som hjälper dig prioritera och utveckla arbetssätt som driver tillväxt genom hela kundresan. Den hjälper dig att stärka samarbetet mellan funktioner och bygga mer lönsamma kundrelationer i en digital och hybrid värld – där content marketing blir en strategisk resurs.
ArbetstitelB2B i förändring – Så vinner marknad och sälj tillsammans
Standardpris399.00
Illustrerad
Orginaltitel
Åldersgrupp
BandtypHäftad
Recensionsutdrag
Läsordning i serie
MediatypBok
AvailableToOrder
IsContractProduct
Inlaga
Sidor220
Publiceringsdatum2025-12-18 00:00:00
FörfattareMalin Sjöman
Kort Beskrivning
Storlek
Färg
IsBokinfoProduct
SeriesTitle
erpOwnsPrice
BokinfoStatusCode10